Підведені підсумки конкурсу з КСВ - політики

      Розуміння важливості корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) за умов сучасного суспільства пов’язано із процесами глобалізації та соціальної інтеграції. Український досвід з розробки КСВ-проектів став невід’ємною частиною міжнародного та отримав високу оцінку. Четвертий рік поспіль в Україні проводиться Національний конкурс бізнес-кейсів з корпоративної відповідальності, у якому беруть участь банки, відомі торговельні мережі, консалтингові компанії, великі акціонерні товариства тощо.

   Організаторами Всеукраїнського студентського конкурсу зКСВ-політики, що проводився цього року вперше, виступили Центр «Розвиток КСВ», Українська асоціація з розвитку менеджменту і соціальної освіти, Академія праці і соціальних відносин ФПУ, Київська бізнес-школа. Замовником (компанією-партнером) цього разу стала «Амріта-Юкрейн». Про початок конкурсу і учасників було розміщено інформацію на сайті АПСВ у жовтні 2012р.  Крім присутніх на захисті проектів безпосередньо в Академії, дві команди (з Тернополя та Одеси) брали участь у режимі online. Кращим виявився проект команди Університету «Крок».  Участь студентів у подібних заходах надає можливість здобуття практичних навичок  та розуміння потреб сучасного бізнесу, адже поняття «корпоративної соціальної відповідальності» є майже синонімічним «конкурентоспроможності та сталому розвитку».