Гостьова лекція Олександра Устьяна: Стратегія для малого та середнього бізнесу в сучасних умовах

Гостьова лекція Олександра Устьяна: Стратегія для малого та середнього бізнесу в сучасних умовах

 

23 вересня 2025 року на запрошення колег із Хмельницького університету управління та права імені Леоніда Юзькова професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу та кафедри економіки підприємства і менеджменту Академії праці, соціальних відносин і туризму разом із здобувачами вищої освіти взяли участь у гостьовій лекції на тему:
«Стратегія для малого та середнього бізнесу в сучасних умовах».

 

Спікер заходу:

 

Олександр Устьян – кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу Полтавського університету економіки і торгівлі, експерт і лектор програм підтримки підприємництва, який має понад 14 років професійного досвіду у сфері маркетингу.
Його ключові напрями спеціалізації: інтернет-маркетинг, B2B-комунікації та ринки складних товарів і послуг. Упродовж кар’єри він працював над рекламними кампаніями для більш ніж 500 бізнесів у 24 країнах світу.

 

Основні акценти лекції:

 

  • обґрунтування причин розробки стратегій;
  • проблемні аспекти їх упровадження;
  • визначення ключових факторів успіху;
  • залученість команди до процесу реалізації стратегій;
  • сучасні вимоги до стратегічного планування бізнесу.

 

Захід відбувся в межах дисциплін «Стратегічний маркетинг», «Стратегічний менеджмент», «Маркетингове планування», «Лідерство та персональний розвиток».

 

Отримана інформація стала цінною як для здобувачів економічних спеціальностей, так і для науково-педагогічних працівників та практиків. Лекція об’єднала понад 100 слухачів, серед яких — представники закладів вищої освіти з усіх регіонів України.

 

Зустріч завершилася жвавою дискусією, у ході якої учасники мали можливість поставити запитання та отримати змістовні відповіді від спікера.

 

Висловлюємо щиру вдячність Олександру Устьяну за наданий матеріал і конструктивну дискусію, а також Світлані Ковальчук — за організацію та запрошення.
Вже традиційно подібні заходи відбуваються за підтримки Української Асоціації Маркетингу та за активної участі її членів.

 

Окрема подяка нашим захисникам і захисницям за можливість здійснювати професійну діяльність, навчати й навчатися.