Знайомтесь: усі спікери воркшопу «Краудфандинг як новий інвестиційний інструмент зі сталим фокусом: досвід Європейського союзу та можливості для України»

15 грудня в Академії відбудеться воркшоп «Краудфандинг як новий інвестиційний інструмент зі сталим фокусом: досвід Європейського союзу та можливості для України». До нас завітають неймовірні спікери – експерти з маркетингу, бізнес-планування, резиденти краудфандинuових платформ, автори проектів, що вже здійснили успішні краудфандингові кампанії! І кожен поділиться власним неоціненним унікальним досвідом та практичними порадами як організувати й провести ефективну краудфандингову кампанію.


Володимир Куксин, експерт з практичного маркетинг-консалтингу на краудфандинговій платформі Kickstarter, проведе майстер-клас "Як запустити свій проект на платформі Kickstarter та зібрати кошти: Досвід українських проектів".

Володимер має досвід понад 50 успішних краудфандингових кампаній на одній з найпотужніших міжнародних краудфандингових платформ "Kickstarter", серед яких Ugears, WOODEN.CITY, RIDER1991 та інші: "Не існує універсальних алгоритмів і перевірених сценаріїв успіху. До кожного із своїх проектів у мене є індівідуальний підхід. Однак зі свого досвіду я чудово знаю, чого робити НЕ ТРЕБА, щоб уникнути помилок." 

У виступі спікера ви отримаєте конкретні інсайти - як обрати  кращу краудфандингову платформу для конкретного проекту, врахувати досвід успішних та невдалих проектів, створити проект та підготовити його розміщення на платформі,  розробити стратегію проведення кампанії, яким має бути супроводження проекту і що робити після його завершення.


Єгор Шишенок, засновник Біржі проектів «Best.in.ua», консалтингової компанії «Якість Гарантовано», резидент стартап- інкубатора Sikorsky Challenge. Спільно з Інноваційною екосистемою Sikorsky Challenge Національного технічного університету України "КПІ" (INESC), Best.in.ua не лише здійснює відбір, залучення та навчання креативних людей для створення власного бізнесу та старпів, але виконує "надзадачу" - пошук інвесторів та просування стартапів на ринку
Цьому спікеру завжди є чим поділитися з аудиторією, адже він ще й досвідчений бізнес-тренер та ментор стартап-команд! Єгор радить початківцям-підприємцям: "Не чекайте ідеального моменту для відкриття бізнесу – він ніколи не настане. Починайте негайно." 


Ксенія Шишенокексперт з бізнес-планування, сертифікований оцінювач бізнесу та інтелектуальної власності, співзасновник консалтингової компанії «Якість Гарантовано» зробить огляд українських краудфандингових платформ.

В Україні вже не перший рік працюють власні краудфандингові майданчики, і хоча вони переважно орієнтуються на фінансуванні соціальних ініціатив, а не бізнесу, вже маємо неоціненний вітчизняний досвід та профінансовані проекти, якими варто пишатися. Ксенія розповість про розвиток краудфандингу в Україні з оглядом можливостей та особливостей розвитку українських краудфандингових платформ.


Дарина Пилипчук, PR-менеджер Української Біржі Благодійності, з мотиваційним виступом на тему "Ефективна благодійність в дії!".
Українська Біржа Благодійності – це перша в Україні незалежна загальнонаціональна соціальна інфраструктура онлайн-благодійності, що надає універсальний сервіс для Благодійників та для тих, кому потрібна допомога. Це може бути як допомога конкретній людині, так і спеціальні проекти, що орієнтовані на велику аудиторію. 
Тут кожна людина, кожна компанія чи організація може знайти та підтримати благодійний Проект за власним вибором. І зробити це у найлегший і найзручніший для себе спосіб. За кожну витрачену гривню кожен Благодійник отримає повний звіт. І, звісно, щирі слова подяки від тих, чиє життя стало кращим завдяки вашим пожертвам.
"Українська Біржа Благодійності збирає гроші на Проекти. Кожен Проект – це історія конкретних людей, яким потрібна Ваша допомога. За кожним Проектом стоїть чиясь проблема, історія, чийсь біль і надія. Наше завдання – з’єднати тих, хто хоче допомогти, з тими, кому потрібна така допомога.
Наша мета – створити, підтримувати та розвивати ефективну платформу взаємодії між Донорами, громадськими організаціями (Операторами допомоги) та отримувачами допомоги, укріплюючи таким чином неприбутковий сектор та благодійність в Україні."


Ольга Логвиновська та Катерина Єфремова, координаторки Української краудфандінгової платформи Спільнокошт - колективне фінансування проектів завітають до нас з мотивуючим виступом "Спільнокошт як інструмент побудови спільноти".

«Спільнокошт - колективне фінансування проектів» на платформі «Велика Ідея» - це перший і найбільший в Україні онлайн механізм краудфандингу, що був заснований у 2012-му у відповідь на потребу підтримки творчих, медійних та освітніх ініціатив та розвивається, щоб фінансувати інновації в сфері IT технологій, відновлюваної енергетики та відповідального підприємництва. Завдяки Спільнокошту було написано кілька сторінок історії нової України. Саме він допоміг розвиватися революційному медіа – «Громадське Телебачення», зібравши більше 1 млн грн на виробничі витрати каналу. Ще один з проектів Євромайдану, який знайшов підтримку – «Вавилон’13» – документальний альманах, який об’єднав як знаних кінорежисерів, так і молодь. 
На думку команди Спільнокошту, "краудфандинг в колі однодумців створює продуктивний простір для роздумів про відношення до грошей і, що є найбільш важливим – дозволяє зрозуміти, що залучення коштів – це не про жебрацтво, а про взаємозв'язок і співпричетність".   

 

Олена Тютенко, співавтор та координатор проекту Лінія довіри “Добре слово".

Лінія довіри “Добре слово” - єдина в Україні цілодобова онлайн лінія довіри, що надає кризову психологічну підтримку в чаті, по скайпу, елнктронною поштою та телефоном, і все це дієво (професійні консультанти), доступно (в режимі онлайн) та безкоштовно.
Онлайн лінія довіри «Добре слово» утворилася на основі телефону довіри при МГО «Асоціація милосердя «Еммануїл», що існує з 2002 року. Але крім коштів материнської організації, проект використовує краудфанддинг - так "Добре слово" вже зібрало 70 000 грн для свого розвитку на краудфандинговій платформі "Спільнокошт - колективне фінансування проектів".  

 

 

Олександр Кравчук, директор з маркетингу всесвітньо відомого українського стартапу UGEARS презентує  доповідь "Ugears на Кікстартері та Індігого: креатив, хобі, спілкування та гра".

Історія UGEARS почалася в 2014 р. з майданчика Startup.UA, де Денис Охрименко, співзасновник компанії UGEARS, презентував свою першу саморобну модель 3D-конструктора — шкатулку. Саме там Денис познайомився з інвестором Геннадієм Шестаком, який повірив в проект і зайнявся його розвитком. 
Але для розвитку були потрібні гроші і команда стартапу вдалася до краудфандингу. Першу краудфандингову кампанію зі збору коштів UGEARS відкрила на сайті Kickstarter і надзвичайно вдало: проект зібрав понад $400 тис. при запланованих 20 тис. А далі розпочалося стрімке зростання, нові краудфандингові кампанії - компанія виросла до цілої фабрики, що постачає продукцію у більш ніж 40 країн світу. 
Отже, UGEARS - це унікальний кейс швидкого і ефективного виходу компанії на зовнішні ринки з використанням краудфандингу. 
  

 

Ірина Горбунова, експерт з розробки маркетингових стратегій для малого та середнього бізнесу, засновник та керівник консалтингової компанії «Лабораторія розвитку бизнесу», відеоблогер. На нашому воркшопі Ірина поділиться секретами використання соціальних мереж як потужного ресурсу для краудфандингових кампаній. 

Чим би ми не займалися - соціальними проектами чи бізнесом, перше, про що маємо подумати: для кого ми працюємо? Якою є наша цільова аудиторія? Які її проблеми та у який спосіб ми вирішуємо? Як донести інформацію про себе цій аудиторії? І тут в нагоді стає маркетинг, який якраз і має дати відповіді на ці нелегкі питання.


Участь у воркшопі є безкоштовною. Реєстрація для участі у воркшопі за посиланням: https://goo.gl/forms/XOznSTlMZUAqV1g32
Організатори: Центр фінансової грамотності, Академія праці, соціальних відносин і туризму.

Контактна особаЛюдмила Гуляєва, тел. 050-411-48-12