Навчальні дисципліни:
- Інформаційні технології маркетингу;
- Інфраструктура товарного ринку;
- Комерційна діяльність посередницьких підприємств;
- Кон’юнктура та ціни світових ринків;
- Логістика;
- Маркетинг;
- Маркетингова політика комунікацій;
- Маркетингова політика розподілення;
- Маркетингова товарна політика;
- Маркетингова цінова політика;
- Маркетингові дослідження;
- Митна справа;
- Міжнародний маркетинг;
- Міжнародний менеджмент;
- Основи електронного бізнесу;
- Основи зовнішньоекономічної діяльності;
- Паблік рілейшнз;
- Поведінка споживачів;
- Промисловий маркетинг;
- Психологія і педагогіка;
- Регіональна економіка;
- Реінжиніринг бізнес-процесів;
- Рекламна діяльність;
- Рекламний менеджмент;
- Стандартизація і сертифікація;
- Стратегічне управління;
- Стратегічний маркетинг;
- Товарно-інноваційна політика;
- Товарознавство;
- Управління виставковою діяльністю;
- Управління зовнішньоекономічної діяльності;
- Управління якістю.
По кожній з дисциплін розроблені робочі програми та навчально-методичні комплекси (НМК), які містять навчальну програму, плани семінарських (практичних) занять, тематику самостійних та курсових робіт студентів. У комплексах відображена специфіка кожної дисципліни, а саме: розроблені завдання для самостійної та індивідуальної роботи, які дозволяють студентам краще засвоїти та поглибити знання з курсів. Крім того, по кожній дисципліні розроблені тестові завдання для дистанційного навчання у системі MOODLE. Викладачі кафедри активно працюють над виданням методичних та навчальних посібників, здійснюють керівництво курсовими, випускними, дипломними та магістерськими роботами; навчальною, виробничою, переддипломною та педагогічною практиками.