Магістранти спеціальності «Клінічна психологія» у полікультурному науковому просторі
Здобувачі другого освітньо-наукового рівня вищої освіти (магістерський) за спеціальністю «Клінічна психологія» ЛАРІОНОВА Наталія Анатоліївна та КУЛИК Олександр Петрович представляли АПСВТ на V Всеукраїнській науково-практичній конференції з міжнародною участю «Пріоритетні напрями досліджень в науковій та освітній діяльності: проблеми та перспективи», яка відбулася 23–24 жовтня 2025 року в Рівненській медичній академії (м. Рівне).
Організатори конференції гідно відмітили роботу магістрантів АПСВТ і нагородили їх іменними сертифікатами участі в престижній конференції. Наукові доробки наших здобувачів вищої освіти оприлюднено у збірці матеріалів конференції «Пріоритетні напрями досліджень в науковій та освітній діяльності: проблеми та перспективи» (м. Рівне, 2025):
ЛАРІОНОВАН. А. Психопортрети прототипів Синьої Бороди за однойменною казкою Ш. П’єро у процесі навчання іноземної мови за фахом (Жіль де Ре, Кономор Проклятий, король Англії Генріх VІІІ). С. 189–194. 0,40 др.арк.
КУЛИК О. П. Антиген Kell як одна з причин психічних та поведінкових проблем короля Англії Генріха VIII. С. 177–182. 0,40 др.арк.
Веб посилання на видання: https://drive.google.com/drive/folders/13LqBUcwEN1XO0C3yswVGLO94IBvCRogn...
Роботи виконувалися в проєктній групі здобувачів вищої освіти на кафедрі іноземних мов і гуманітарних дисциплін за науковим керівництвом кандидата педагогічних наук, доцента Петько Людмили Василівни.
Через призму історичного дискурсу та з огляду на іншомовні джерела в доповідях обох учасників розкрито психологічні особливості поведінки конкретних відомих особистостей початку епохи Відродження та Реформації (кінець XV – початок XVI століття). Вибір тематики пояснюється тим, що поведінкова трансформація цих відомих особистостей сприяла виникненню різних діагностичних теорій в клінічній психології.
Така робота є яскравим прикладом інтеграції особистості здобувача вищої освіти у систему світової та національної культур та водночас підтверджує здатність вирішувати складні практичні проблеми і готовність розв’язувати задачі у сфері майбутньої професійної діяльності за умови застосування, з одного боку, практичних і наукових знань зі спеціальності (наприклад, психологічних теорій), а з іншого – знань з іноземної мови та умінь використовувати іншомовні джерела. Навчання іноземної мови в Академії передбачає набуття іншомовної компетентності та сприяє збагаченню професійних компетентностей майбутнього фахівця, адже саме іноземна мова є унікальною освітньою компонентою, що покликана формувати комунікативну, лінгвістичну, соціокультурну і професійну складові для успішної комунікації в полікультурному просторі.











