Діти вулиці – діти без майбутнього? | Академія праці, соціальних відносин і туризму

Вищий навчальний заклад IV рівня акредитації. Засновано в 1993 році.

Академія праці, соціальних відносин і туризму

24 квітня 2012 р. в історико-меморіальному музеї Михайла Грушевського відбувся круглий стіл, в якому брала участь представник Академії праці і соціальних відносин Федерації профспілок України декан факультету соціального управління Барматова Світлана Петрівна.
24.04.2012 - 09:00

Метою цього заходу було обговорення ключових проблем дітей вулиці, основних напрямів роботи з дітьми та молоддю.

            Гостями круглого столу були: Ірина Ігорівна Єгорова, заступник директора КПНЗ «Київська Мала академія наук учнівської молоді», Петро Дмитрович Біленчук, кандидат юридичних наук, доцент юридичного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, В’ячеслав Юрійович Федченков, соціальний працівник благодійного фонду «Карітас-Київ», Світлана Петрівна Барматова, декан факультету соціального управління Академії праці і соціальних відносин ФПУ, доктор соціологічних наук, професор, Анна Бондаренко, Анастасія Здоренко – члени наукового студентського товариства «Асгард» Академії праці і соціальних відносин ФПУ.

            У середині 90-х років у нашій країні постала серйозна проблема: на вулицях опинились тисячі дітей, котрі жили у підвалах, каналізаційних люках, навіть у контейнерах для сміття. Так, в Україні відверто почало звучати поняття «діти вулиці». Хто ці діти? Звідки вони взялися? Чому досі залишаються на вулиці? За визначенням ЮНІСЕФ, «діти вулиці – це неповнолітні, для яких вулиця стала постійним місцем перебування».

Різні аспекти проблеми висвітлили у своїх виступах учні–члени відділень філософії і суспільствознавства, історії та географії Київської Малої академії наук учнівської молоді.

            Виступи були надзвичайно цікавими, а проблеми, що обговорювалися, актуальними, що викликало жваву дискусію учасників круглого столу – школярів Києва. Порушені питання не залишили нікого байдужими.