Фінал ІІ-го Студентського конкурсу з КСВ від "Ernst & Young" | Академія праці, соціальних відносин і туризму

Вищий навчальний заклад IV рівня акредитації. Засновано в 1993 році.

Академія праці, соціальних відносин і туризму

27.05.2013 - 09:00

       27 травня 2013 р. в креативному просторі «Циферблат» відбувся фінал ІІ-го Всеукраїнського студентського конкурсу з Корпоративної соціальної відповідальності. Організаторами конкурсу виступили:

    Академія праці, соціальних відносин і туризму; Київська Бізнес Школа; Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності»; Українська асоціація з розвитку менеджменту та бізнес освіти, партнером конкурсу виступила компанія «Ernst & Young».

     Понад 100 студентів з 20 вищих навчальних закладів України взяли участь у конкурсі.  Команди презентували свої рішення з двох завдань : «Як КСВ впливає на імідж компанії» і «Як залучати співробітників до програм корпоративної відповідальності» - на прикладі компанії «Ernst & Young».

Переможцями конкурсу стали команди Київського національного економічного університету і Харківського національного університету імені Василя Каразіна. Також були відзначені команди в окремих номінаціях:

  • «Нестандартний похід» — команда Житомирського державного університету ім. Івана Франка;
  • «Сміливе рішення» — команда Сумського державного університету;
  • «Безодня ідей» — команда Дніпродзержинського державного технічного університету;
  • «Команда, яка надихає» — команда Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

   Команда Академії також отримала подарунковий сертифікат учасника конкурсу.

  Охоче залучаємо усіх студентів Академії, які бажають взяти участь у ІІІ Всеукраїнському студентському конкурсі з КСВ, адже команди-переможниці цього року отримали запрошення на зустріч з керівником компанії «Ernst & Young» Олексієм Кредісовим та гарантоване стажування у відділах компанії.

  Колектив Академії переконаний,, що наступного року і наші студенти отримають призові місця  та престижні призи. Все що потрібно — це Ваші креативні ідеї та зацікавленість проектом, що може сприяти подальшому розвитку Вашої кар'єри.

Понад 100 студентів з 20 вищих навчальних закладів України взяли участь у конкурсі.  Команди презентували свої рішення з двох завдань : «Як КСВ впливає на імідж компанії» і «Як залучати співробітників до програм корпоративної відповідальності» - на прикладі компанії «Ernst & Young».

Переможцями конкурсу стали команди Київського національного економічного університету і Харківського національного університету імені Василя Каразіна. Також були відзначені команди в окремих номінаціях:
«Нестандартний похід» - команда Житомирського державного університету ім. Івана Франка;
«Сміливе рішення» - команда Сумського державного університету;
«Безодня ідей» - команда Дніпродзержинського державного технічного університету;
«Команда, яка надихає» - команда Київського національного університету імені Тараса Шевченка.

Команда Академії також отримала подарунковий сертифікат учасника конкурсу.

Охоче залучаємо усіх студентів Академії, які бажають взяти участь у ІІІ Всеукраїнському студентському конкурсі з КСВ, адже команди-переможниці цього року отримали запрошення на зустріч з керівником компанії «Ernst & Young» Олексієм Кредісовим та гарантоване стажування у відділах компанії.

Колектив Академії переконаний,, що наступного року і наші студенти отримають призові місця  та престижні призи. Все що потрібно – це Ваші креативні ідеї та зацікавленість проектом, що може сприяти подальшому розвитку Вашої кар'єри.