Вищий навчальний заклад IV рівня акредитації. Засновано в 1993 році.

Академія праці, соціальних відносин і туризму

25.05.2018 - 15:36

25 травня 2018 року в Академії праці, соціальних відносин і туризму відбулося засідання Круглого столу на тему: «Реклама освітнього закладу: сучасні стратегії та можливості». Метою заходу, ініційованого кафедрою маркетингу АПСВТ, було виявити сучасні тенденції рекламної діяльності навчальних закладів та окреслити перспективи розвитку маркетингових комунікацій на ринку освітніх послуг.

 

Модератором обговорення виступила доктор економічних наук, завідувачка кафедри маркетингу АПСВТ Олена Антонівна Корчинська. Гостями заходу були засновник та керівник рекламно-маркетингової компанії «Лабораторія розвитку бізнесу», співзасновник, маркетинг-директор консалтингових компаній «FRANCHpack» та «Camerton consulting» Ірина Горбунова, фахівець з медіапланування та розміщення агентства «Havas Digital» Наталія Кузіна, керівник відділу розвитку маркетингу та нестандартних продажів ТОВ «Торгова фірма «Рудь» Олександр Харитонов.

Студенти магістратури першого курсу спеціальності «Маркетинг» АПСВТ представили презентацію «Реклама АПСВТ очима студентів» та продемонстрували власні рекламні ролики. Виступи гостей, фахівців та представників науково-педагогічного колективу Академії викликали живе обговорення, дискусії та інтерес у всіх присутніх на даному заході.