Вищий навчальний заклад IV рівня акредитації. Засновано в 1993 році.

Академія праці, соціальних відносин і туризму

Навчальні дисципліни:

  • Інформаційні технології маркетингу;
  • Інфраструктура товарного ринку;
  • Комерційна діяльність посередницьких підприємств;
  • Кон’юнктура та ціни світових ринків;
  • Логістика;
  • Маркетинг;
  • Маркетингова політика комунікацій;
  • Маркетингова політика розподілення;
  • Маркетингова товарна політика;
  • Маркетингова цінова політика;
  • Маркетингові дослідження;
  • Митна справа;
  • Міжнародний маркетинг;
  • Міжнародний менеджмент;
  • Основи електронного бізнесу;
  • Основи зовнішньоекономічної діяльності;
  • Паблік рілейшнз;
  • Поведінка споживачів;
  • Промисловий маркетинг;
  • Психологія і педагогіка;
  • Регіональна економіка;
  • Реінжиніринг бізнес-процесів;
  • Рекламна діяльність;
  • Рекламний менеджмент;
  • Стандартизація і сертифікація;
  • Стратегічне управління;
  • Стратегічний маркетинг;
  • Товарно-інноваційна політика;
  • Товарознавство;
  • Управління виставковою діяльністю;
  • Управління зовнішньоекономічної діяльності;
  • Управління якістю.

    По кожній з дисциплін розроблені робочі програми та навчально-методичні комплекси (НМК), які містять навчальну програму, плани семінарських (практичних) занять, тематику самостійних та курсових робіт студентів. У комплексах відображена специфіка кожної дисципліни, а саме: розроблені завдання для самостійної та індивідуальної роботи, які дозволяють студентам краще засвоїти та поглибити знання з курсів. Крім того, по кожній дисципліні розроблені тестові завдання для дистанційного навчання у системі MOODLE. Викладачі кафедри активно працюють над виданням методичних та навчальних посібників, здійснюють керівництво курсовими, випускними, дипломними та магістерськими роботами; навчальною, виробничою, переддипломною та педагогічною практиками.