Вищий навчальний заклад IV рівня акредитації. Засновано в 1993 році.

Академія праці, соціальних відносин і туризму

27.05.2025 - 13:51

 

 

Участь кафедри маркетингу АПСВТ у навчальному курсі «Маркетинг PRO: практичний підхід через кейси» від УАМ

 

 

З 5 березня по 21 травня 2025 року професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу (Надія Писаренко; Ольга Базарна; Сергій Шолудченко; Євген Даниленко) та здобувачі вищої освіти спеціальності «Маркетинг» Академії праці, соціальних відносин і туризму взяли активну участь у навчальному курсі «Маркетинг PRO: практичний підхід через кейси», організованому Українською Асоціацією Маркетингу в рамках весняного циклу вебінарів і воркшопів.

 

 

Курс охоплював 120 академічних годин (4 ECTS), з яких:

— 50 годин — участь у вебінарах і воркшопах (відвідали 10 онлайн-зустрічей із провідними маркетологами-практиками – експертами, які щедро ділилися своїми знаннями, досвідом та натхненням). 

— 70 годин — було присвячено індивідуальній і груповій роботі, аналізу кейсів і адаптації отриманих знань до освітнього процесу.

 

 

Основні теми курсу:

• Маркетингова воронка: аналіз метрик і бізнес-рішень

• 20+ каналів для e-commerce

• Таргетинг у Meta: роль і функції таргетолога

• Ефективний інтернет-магазин: тренди, кейси

• Retention-стратегії, що утримують клієнтів

• Голос бренду і комунікаційна стратегія

• Бренд і інтелектуальна власність

• Портфельна стратегія брендів

• Глобальні PR-проєкти та охоплення медіа

• Якісні маркетингові дослідження

• UX-дослідження та користувацький досвід

• Стандарти ICC/ESOMAR та етика досліджень

• Маркетингове планування: покроково

• Соціально-відповідальний маркетинг

Участь у курсі дозволила викладачам та здобувачам кафедри маркетингу АПСВТ:

• поглибити практичні компетентності в реальних умовах ринку;

• інтегрувати сучасні кейси в навчальні програми;

• активізувати професійний діалог із представниками маркетингової спільноти України;

• здобувачі отримали безцінний досвід роботи з кейсами сучасних компаній, краще зрозуміти специфіку професії маркетолога та розвинути аналітичне і стратегічне мислення.

Українська Асоціація Маркетингу зібрали конспекти та відеозаписи – аби жодна ідея не залишилася поза увагою – на сайті УАМ - https://uam.in.ua/ 

Щиро вдячні Українській Асоціації Маркетингу за змістовний освітній продукт, натхнення та професійний розвиток!